2017. január 9., hétfő

Eucerin arclemosók | Ultra Sensitive Arctisztító tej és DermatoClean Arctisztító zselé


Mint azt már tudjátok szeretek a patikákban kutakodni a jobbnál jobb termékek után, így esett hogy felfedeztem ezt a két arclemosót az Eucerintől. Az egyik egy habzó lemosó, a másik pedig egy tisztító tej. Ha nagyon egyszerűen akarnánk fogalmazni, akkor a habzó való olajosabb bőrre, a másik pedig a szárazra. Azonban szerintem mindegyiket használhatja minden bőrtípus akár, csak meg kell vizsgálni, hogy melyik évszakban lehet megfelelő vagy éppen a bőrünk milyen állapotban van éppen.

Mi ez?

- "Mindenmentes" hatékony arctisztító tej, ami anélkül tisztít, hogy irritálná a bőrt.
- Gyengéd habzó arctisztító, ami segít eltávolítani a sminket

Kinek készült?

- Hiperérzékeny bőrre, beleértve a bőrpírra, rozaceára és hajszálerek elpattanására hajlamos bőrt is.
- Normál, vegyes bőrre (beleértve az érzékenyt is)

Mi van benne? (INCI)

tej:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Glicerin, Pentylene Glycol, Methylpropanediol, Cetyl Alcohol, 4-t-Butylcyclohexanol (Trans-Isomer), Arginine HCL, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol. 

zselé:
Water / Aqua,  Glycerin,  Cocamidopropyl Betaine,  Coco-Glucoside,  Glyceryl Glucoside,  Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,  Sodium Hyaluronate,  Trisodium EDTA,  Sodium Chloride,  Sodium Benzoate.

Mi nincsen benne?

SLS
SLES
ásványi olaj
parfüm
illóolaj
alkohol

Lehetséges problémát okozó összetevők?

Nincs.

Natúr/vegán/ember által készített?

ember által készített (mesterséges)

Hogyan kell használni?

tej: Száraz bőrt átmasszírozva, vizes, tisztító kendővel áttörölve
zselé: Benedvesített bőrbe masszírozva, langyos vízzel leöblíteni

Ha fényvédőt és/vagy sminket használsz akkor ismételd meg a folyamatot mégegyszer ugyanezzel  a lemosóval vagy 2. lépésként, előtte egy másik, (olajos, balzsamos) kifejezettten smink lemosására készült lemosót alkalmazni. 

Leszedi a vízálló sminket?

Nem, de nem is arra való.

Télre vagy nyárra megfelelő inkább?

A zselé egyértelműen nyárra illetve ha tényleg nagyon zsíros bőröd van, ami télen sem szárad ki.
A tej egész évben, mert egyáltalán nem nehéz az állaga. 

Mi a pozitívuma?

Minimál INCI-k.

A tej számomra abszolút kedvenc, nyáron is ezt használtam. Tisztító kendővel használva semmilyen réteg nem marad az arcomon utána. Most, gyógyszerszedés mellett a száraz bőrömre egy áldás, már a második tubust használom. A kiszerelés nagyon szuper, 'airless' csomagolás, semmi sem érintkezik a lemosóval, ha kinyomtuk biztosan semmilyen baktérium sem jut vissza a tubusba.

A zselét nyáron használtam inkább. Nagyon gyengéd lemosó, nem szárítja a bőrömet egyáltalán. Nagyon nehéz ilyen szép összetevőlistás habzó lemosót találni, ami nem mossa csikorgóan tisztára a bőrt. Ha mindenképpen habzót szeretnél használni, akkor én ezt ajánlom.

Mi a negatívuma?

A tejnél igazából semmi, nem az utolsó volt szerintem, amit vettem belőle. 
A zselé pedig úgy érzem nem az én bőrömre való, sokkal jobban élvezem a tejeket, balzsamokat, olajakat használni a bőrömre.

Ultra Sensitive Arctisztító tej kb. 3800 Ft-ért, a patikákban DermatoClean Arctisztító zselé pedig  kb. 3000 Ft-ért vásárolható meg a patikákban.

Próbáltátok már valamelyiket? Bevált?


INCI-k forrása kremmania.hu



3 megjegyzés :

nagyon szimpatikus lemosók, a zselével biztos, hogy megpróbálkozom nyáron, az Eucerintől még amúgy sem próbáltam semmit, azt hiszem, és ez elég jónak hangzik. A tej se tűnik rossznak, de számomra az ilyen tej állagú dolgok olyan semlegesek, semmilyenek, szükségtelenek. Sminklemosásra az olaj vált be, majd ha szükséges, a Garnier rózsaszín micellás vizével megyek át az arcomon még egyszer, majd a Babydream rózsaszín ultra sensitive babafürdetőjével mosok arcot, és ez tökéletesen bevált, és olcsó is, de szívesen kipróbálnék mást is :)

Egyébként érdekes, mert régen én is így voltam. Emlékszem még arra a nézetre hogy a tejet vattakoronggal kell letörölni... sosem értettem a lényegét és sosem volt hatékony. Sokáig le is mondtam róluk. De aztán rájöttem, hogy a tejek sokkal kiméletesebbek, mint bármelyik habzó lemosó. Ez pedig még könnyed is, nem olyan nehéz állagú, mint a régiek, amiket próbáltam. Sminklemosásra én is inkább olajakat vagy olajos balzsamokat használok, imádom őket!

Jónéhány flakonnal elhasználtam a habzó gélből, és mindig is csodáltam, hogy szinte sehol se olvastam róla. Méltatlanul hanyagolt termék szerintem. Számomra egy negatívuma van, hogy nem pumpás a csomagolása, ezért át szoktam önteni egy pumpás flakonba. A Bioderma Sensibio gél is hasonló, annak viszont alapból pumpás a csomagolása, ezért átszoktam arra.

Megjegyzés küldése